FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś odpowedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na adres support@norstat.pl

Proszę kliknąć na pytanie, aby zobaczyć odpowiedź. Klikając kolejny raz na pytanie, odpowiedź zniknie.

Wynagrodzenia i nagrody

Jak wymienić moje punkty na nagrody?

Wystarczy że w menu Moje konto wybierzesz wymiana punktów na nagrody.

Następnie należy wybrać interesującą Cię nagrodę: przelew na konto, kod(y) na zakupy w Empiku, bilet(y) do kina. Możesz również wesprzeć Polską Akcję Humanitarną.

Po dokonanym wyborze należy wybrać ilość i oznaczyć opcję Zamów. Twój Koszyk zapełni się, a lista zamówień będzie widoczna pod nim. Aby potwierdzić klikamy Wykup.

Jeżeli wybrany został bilet do kina - wybierz sieć kin, w której chcesz obejrzeć seans.

Minimalna ilość punktów, która pozwoli Ci wymienić zdobyte punkty na nagrody to 100 punktów. Jeśli na koncie jest większa ilość punktów, po złożeniu zamówienia od tej ilości odejmiemy 100, a pozostałe punkty pozostaną na koncie.

Nie otrzymałem zamówionego wynagrodzenia. Co mam zrobić?

Jeśli minął ponad tydzień od zamówienia biletu do kina lub kuponu do sklepu internetowego Empik, prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki e-mail w celu odszukania e-maila z zamówieniem.

Jeśli nie uda Ci się wyjaśnić sytuacji, wówczas napisz do nas: support@norstat.pl

Podałem nieprawidłowe dane do otrzymania nagrody. Co teraz?

Jeśli wybrałeś  przelew bankowy i przez długi czas go nie otrzymujesz, istnieje duże prawdopodobieństwo, że w numerze konta jest błąd.
Poinformuj nas o tym fakcie pisząc wiadomość na adres: support@norstat.pl

Kiedy otrzymam punkty za wypełnioną ankietę?

Punkty przydzielane są automatycznie, dlatego powinny być widoczne na Twoim koncie w kilka chwil po zakończeniu ankiety.

Czasami, realizujemy ankiety razem z naszymi partnerami, w takiej sytuacji punkty zostaną przydzielane po zakończeniu projektu.  Nie powinno to trwać dłużej niż 2 tygodnie.

Pamiętaj, że punkty przydzielamy tylko za kompletnie wypełnione ankiety. Każdą ankietę należy wypełnić do samego końca tzn. do momentu kiedy zostaniesz przekierowany na stronę panelu i otrzymasz informację o zakończeniu ankiety.

Kiedy mogę wymienić zebrane punkty na nagrody?

Gdy zbierzesz co najmniej 100 punktów, wówczas możesz wymienić je na bilet do kina sieci Multikino, Cinema City lub Helios, na kupon o wartości 20zł do wykorzystania w sklepie internetowym Empik, przekazać zgromadzone środki cele charytatywne - tj. na Polską Akcję Humanitarną lub wybrać przelew bankowy na konto jako formę odbioru nagrody.

Istnieje także możliwość wielokrotności zamówienia (np. 200 punktów = 2 bilety do kina).

Punkty nie ulegają przedawnieniu. Zamówienia na bilety do kina oraz kupony do sklepu internetowego Empik realizowane są raz w tygodniu (wysyłka mailem). Przy realizacji zamówienia upewnij się, że podane zostały kompletne dane do realizacji wysyłki.

Dlaczego wszystkie moje punkty bonusowe zostały usunięte?

Taka sytuacja może się zdarzyć tylko jeśli wykorzystasz wszystkie zgromadzone przez siebie punkty. Jeżeli na koncie znajdowało się, np. 100 punktów i zostało złożone zamówienie, np. na jeden bilet, wówczas od stanu konta zostaną odjęte wszystkie punkty.

Pomoc techniczna

Co zrobić jeśli ankieta nie chce się otworzyć?

Czasami zdarza się, że ankiety i linki do nich nie zawsze funkcjonują poprawnie. By tego uniknąć, radzimy regularnie aktualizować przeglądarkę oraz wymagane dodatki. Poniżej znajdują się przydatne linki:

Aktualizacja przeglądarki

Aktualizacja Flashplayer

Aktualizacja Javascript w Firefox

Aktualizacja Javascript w Internet Explorer

Jeśli po aktualizacji nadal występują problemy, prosimy usunąć pliki Cookie używanej przeglądarki i otworzyć link ponownie.:

Kasowanie Cookies w Internet Explorer

Kasowanie Cookies w Firefox

Nie mogę przejść do kolejnego pytania w ankiecie.

Spróbuj "odświeżyć" stronę, klikając klawisz F5. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj zmniejszyć stronę, przytrzymując lewy klawisz CTRL i kręcąc rolką na myszce w dół (aby powiększyć - rolka w górę). Jeżeli nadal nie widać przycisku "dalej" spróbuj wrócić do poprzedniej strony (wciśnij Backspace - nad klawiszem Enter). Jeżeli to nie pomogło - zamknij ankietę i otwórz ją ponownie.

Ankieta zawiesza się podczas wypełniania.

Nasz serwer mógł być chwilowo przeciążony. Prosimy spróbować "odświeżyć" stronę przyciskając klawisz F5. Jeżeli to nie pomogło - spróbuj wrócić do poprzedniej strony (wciśnij Backspace - nad klawiszem Enter). Jeżeli to nie pomogło - zamknij ankietę i otwórz ją ponownie.

Otrzymuję komunikat „ Musi Pan/Pani aktywowac JavaScript, aby korzystac z tej aplikacji.“

Java jest językiem programowania stworzonym do funkcjonowania na różnych systemach operacyjnych. Program napisany w JAVIE może działać na systemach Windows, UNIX, Linux, itp. Komunikat ten oznacza, że część programów w ankiecie została napisana w oparciu o język JAVA, więc do poprawnego działania należy zainstalować aktualne oprogramowanie JAVA.

Aby to zrobić kliknij w któryś z linków poniżej:
Aktywacja JavaScript (Firefox)
Aktywacja JavaScript (Internet Explorer)

Otrzymuję komunikat: "An internal application error has occured... lu "Internal Server Error 500".

Nasz serwer był prawdopodobnie chwilowo przeciążony. Prosimy spróbować "odświeżyć" stronę przyciskając klawisz F5. Jeżeli to nie pomogło - spróbuj wrócić do poprzedniej strony (wciśnij Backspace - nad klawiszem Enter). Jeżeli to nie pomogło - zamknij ankietę i otwórz ją ponownie.

Zostaję automatycznie wylogowany ze strony panelu, po kliknięciu na którykolwiek link np. informacje o mnie.

Możliwe, że zalogowałeś się na naszej stronie w jeszcze jednej, innej przeglądarce lub masz otworzoną jeszcze jedną stronę z aktywnym zalogowaniem do Panelu Norstat. Prosimy wyloguj się się ze wszystkich stron i zamknij przeglądarkę, a następnie otwórz ją ponownie. Należy otworzyć stronę panel.norstat.pl tylko w jednym oknie i zalogować się ponownie. Jeżeli to nie pomogło prosimy o wiadomość na support@norstat.pl , w treści wiadomości prosimy napisać z jakiej przeglądarki Państwo korzystają, jakie mają ustawienia bezpieczeństwa dotyczące Cookies i jaki rodzaj Firewall'a.

Członkostwo

Czy w każdej chwili mogę zrezygnować z udziału w panelu?

Członkostwo w naszym panelu jest absolutnie dobrowolne. Jeśli chcesz zrezygnować, zaloguj się na swoje konto, a następnie z dostępnych opcji w zakładce „Konto Norstat” wybierz „Rezygnacja”. Postępując zgodnie z instrukcją Twoje dane zostaną usunięte z panelu. Pamiętaj, żeby przed rezygnacją z panelu wykorzystać zdobyte punkty, w innym wypadku zostaną one usunięte wraz ze wszystkimi innymi danymi. Rezygnacja z panelu jest nieodwracalna, ponowne przystąpienie do panel.norstat.pl nie jest możliwe.

Jak mogę zmienić moje dane?

Jeżeli zmienił się Twój adres, nazwisko lub po prostu adres e-mail - nie ma problemu, wystarczy przejść do zakładki Moje konto. Tutaj można wprowadzić zmiany.

Co zrobić jeśli zapomniałem hasła?

Jeżeli zapomnisz swoje hasło, wpisz w odpowiednim formularzu na naszej stronie swoją nazwę użytkownika (Twój adres e-mail). Formularz ten znajdziesz w prawym górnym rogu strony głównej, pod linkiem "Zapomniałeś hasła?". Po jego wypełnieniu proszę kliknąć w pole "Wyślij".

Kto może zostać członkiem panelu.norstat.pl?

Rekrutacja do naszego panelu odbywa się tylko poprzez zaproszenie: drogą telefoniczną lub poprzez organizowane przez nas akcje rekrutacyjne. Nie ma możliwości zapisania się samemu.
dodatkowymi warunkami uczestnictwa w panelu są:

  • ukończenie 18 roku życia
  • dostęp do internetu i własny adres e-mail

Informacje o ankietach

Czy otrzymam wynagrodzenie za nie ukończoną ankietę?

Punkty bonusowe przyznawane są tylko za kompletnie wypełnione ankiety. Uczestnik, którzy przerywa ankietę, nie otrzymuje punktów, ponieważ nie możemy analizować niekompletnie wypełnionych ankiet.
Może się również zdarzyć, że po odpowiedzi na kilka pytań otrzymają państwo informacje że szukamy osób o innym profilu. W takiej sytuacji, w zamian za poświęcony nam czas oraz wszystkie udzielone odpowiedzi na twoje konto zostanie doliczony 1 punkt.

Jak wypełniać ankiety?

Ankiety panelu.norstat.pl można wypełniać tylko i wyłącznie w internecie. Zaproszenie do ankiety przesyłamy drogą mailową. W zaproszeniu znajduje się jednorazowy link, który przekieruje Państwa do ankiety. Następnie prosimy śledzić dalsze wskazówki dotyczące ankiety. Pamiętaj, że w ankietach nie ma dobrych ani złych odpowiedzi, zależy nam na Twoich, szczerych odpowiedziach.

Co otrzymam za udział w ankiecie?

Udział w każdej ankiecie jest przez nas wynagradzany poprzez przyznanie określonej liczby punktów. Informacje o ilości punktów znajdują się w zaproszeniu do badania oraz na Twoim koncie, na stronie panelu. Punkty bonusowe, za udział w badaniach, można później wymieniać na nagrody.

Jak często jest się zapraszanym do ankiet?

Opinie wszystkich uczestników naszego panelu są dla nas bardzo ważne. Dlatego możliwie jak najczęściej zapraszamy do udziału w ankietach. Jeżeli brałeś udział w ankiecie na dany temat (np. auta), to przez jakiś czas będziesz wyłączony z uczestnictwa w ankietach dotyczących tej tematyki. Staramy się zapewnić regularną ofertę nowych badań, nie możemy jednak tego zagwarantować. Dlatego może się zdążyć okres w którym z otrzymasz mniejszą liczbę zaproszeń do ankiet.

Dlaczego muszę wielokrotnie podawać informacje o sobie (wiek,płeć, itd.)?

W ankietach, często pytamy o wiek, pleć, miejsce zamieszkania, dochody itd. Dzięki tym informacjom możemy dobrać odpowiednie osoby do poszczególnych ankiet. Jest to też dla nas sposób identyfikacji, musimy mieć pewność, że osoba, która odpowiada na pytania ankiety jest tą samą osobą, która zapisała się do naszego panelu.

Dlaczego po odpowiedzeniu na kilka pytań, otrzymuję informację, że poszukujecie osób o innym profilu?

Czasami, szukamy do badania osób o specyficznym profilu, zdefiniowanym przez naszego zleceniodawcę. Musimy wtedy zadać klika pytań, aby znaleźć odpowiednie osoby, czyli takie które spełniają określone kryteria. Zachęcamy do uaktualniania swoich danych. Im więcej aktualnych informacji o sobie umieścisz, tym więcej zaproszeń  odpowiadającemu Twojemu profilowi otrzymasz.

Co to znaczy "liczba uczestników została osiągnięta?"

W niektórych ankietach, potrzebujemy tylko określoną liczbę uczestników. Po osiągnięciu tego limitu, badanie zostaje zamknięte i dalszy udział w nim nie jest już możliwy.

Bezpieczeństwo danych

Czy moje dane osobowe są bezpieczne w panelu Norstat?

Twoje dane osobowe są u nas absolutnie bezpieczne. Norstat i Panel.norstat.pl mają ścisłe wymagania w odniesieniu do danych osobowych oraz bezpieczeństwa. Działamy zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Norstat przestrzega również, uznanych międzynarodowo ustaleń etycznych dotyczącymi badań rynku i badań opinii, określonych przez ESOMAR (European Society of Opinion and Market Research - patrz www.esomar.org).

Czy jeśli nie zakwalifikuję się do badania, moje odpowiedzi będą wykorzystywane?

Wykorzystujemy tylko odpowiedzi osób, które ukończyły całą ankietę i otrzymały za nią wynagrodzenie. Jeśli nie ukończyłeś ankiety lub otrzymałeś informację, że poszukujemy osób o innym profilu, wtedy nie będziemy wykorzystywać Twoich odpowiedzi.